sobota, 1 października 2011

Moje slowa, moje klamstwa, moja milość / Lila Lila (2009) Lektor PL



Opis:
Niepozorny kelner David Kern (Daniel Brьhl) marzy, by zwrócić na siebie uwagę ślicznej studentki, Marie (Hannah Herzsprung). Okazja po temu nadarza się, gdy młodzieniec znajduje przypadkiem rękopis powieści anonimowego autamtorstwa. Pokazuje tekst Marie, twierdząc, że tamto jego własne dzieło. Zachwycona dziewczyna doprowadza do wydania książki pod nazwiskiem Davida. Powieść odnosi spektakularny sukces. Sytuacja wymyka się jednak spod kontroli, gdy do drzwi Davida puka mężczyzna, który podaje się za prawdziwego autamtora...


Dodany przez: wertycz
Tagi: Moje slowa moje klamstwa moja milość Lila Lila 2009 po polsku PL
Data dodania: 2011-10-02






ogladaj gladaj film



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz